Donkan?

Ska jag alltså bli tvungen att jobba där ? Känns inte riktigt mig.
Måste ha pengar dock.
Idag har jag vart på stan och köpt presenter och gått till forex, snart åker jag :) sköönt!
Har också haft tvister med morsan om att jobba på donkan och om vilket träningskort jag ska ha osv. orka bry sig !
Hon är också sur för att jag vill inte bo med henne och syrran i DERAS lägenhet, aldrig.
Var där med henne och fick se den igår och jag vill bara inte! Jag vill ingenting just nu!
Jag är förbannad som fan på allt nästintill
Ingen har tid för mig knappt heller
så här sitter jag hela dagarna instängd som en fånge i mitt eget hem!
Förbannade pisshelvete
Kommer aldrig heller att komma in på sjuksköterskeprogrammet så va fan ska jag göra ? vem är jag ? vad ska jag bli ? alla förväntar sig så jävla mycket också.
Nej jag stannar väl inne i min cell(rum) whatever.
Ska åka bort över dagen imorgon iaf till älsklingen <3 men han träffar jag inte så ofta att jag inte känner mig instängd här. pappa är inte här heller.
over and out from the cell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0