fett nice fredag

gick på stan under dagen med janet för ylva var tvungen att fixa en grej.
jag och janet tyckte om sminkavdelningen :) hehe
vi tyckte också mkt om la baguette :) satt och fikmyste ;P
gick hem och kolla på tv och duscha.
senare kom ylva vi fetta med att baka chokladtårta :)
kom mer folk också. det var janet o hanniz och marie och vi shota ;*)
till slut mötte vi också upp jennifer :) nice!
gick till klaras där jag drack en mkt god drink och en drink med glas i som knastrade illa mellan tänderna.
vi dansade och hade kul och sedan gick vi till grillcorner och jag o janet dela på en pizza.
sa sedan hejdå för natten till jennifer o janet.
hanniz skulle hämta lite grejjer hos mig.
hittade på ylva med sin viktor och hans polare :P de följde med upp för att äta upp det sista av tårtan.
vi la oss alla sen i min säng och lyssnade och skrattade som fan, jag grät asså. det var grymt kul.
syrran var också lite dragen.
tog sedan en dusch när hela gänget hade gått.
pappa o kent kom hem från krogen och jag och kent tog en bira.
sedan gick jag och la mig och somna det gjorde jag !
idag har jag behövt sova mer men nu ska jag duscha igen och packa
ska på kräftskiva idag :D så jävla gott och kul!
på återseende !!! pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0