Gbg

Guuud vilken helg!
Åkte i fredags till gbg.
När vi kom fram gick vi på trä och teknik mässan.
Var ju en stooor tillgång i k-e montage :P haha
Jag och vicky gick runt där inne bland hmm nästan bara män
har aldrig varit i en lokal med så mkt killar :S läskigt!
ja vi satt och spelade hänga gubbe i över en timme :P drack lite öl och bara tittade på män :P
Gick runt och samla på oss lite gratis prylar också :P
Rätt så segt där men funkade.
Vi åkte sedan ut till härryda området där vi skulle bo
leo och mikaela och yvonne var jätte trevliga :) de hade fina katter och fint hus också :)
Vi tog en mys fredag och jag somnade väldigt tidigt!
På lördagen fick vi åka in till akuta tandvården i gbg för vicky hade ont så de fick fixa lite med en tand
Fick sedan vänta för att apoteket var världens segaste!
Åkte sedan in till gbg igen hela gänget för att gå på hard rock cafe och äta :) det var gott och dyrt! Speciellt t-shirten jag fick men jag blev ju glad :D
Vart sedan krångligt med hur vi skulle ta oss till liseberg :P limon kom ju inte ;P haha vi gick istället och d3t går ju också ;P haha
Väl på lisberg var vi alla glada för att ta sig en bira :P alla köpte åkband men hur många gånger åkte vi ? hmm :P jadu jag åkte 3gånger iaf :P haha
blev mest att sitta på tyrolen
på slutet fick vi bråttom dock och började spela i full fart
klart att jag inte vann ett skit!
jag är fan inte populär hos han där uppe asså, numret före och efter mig vann stjärnvinster, det sög!
Vi gick sedan till heaven 23 där det var en as cool och fin utsikt! Åt en smaskig räkmacka och drack en drink :)
Satt där ett tag och chilla och sedan tog vi en taxi tillbaka till boendet och ja det var ju en speciell resa om man får säga så ;D haha jag höll på att dö ett tag.
Idag åkte vi hem det var både tråkigt och skönt. tråkigt för jag inte har nå att gö här hemma, skönt för att jag snart ska åka till älsklingen <3
då är det kryssning nästa då ;P bara 12dagar kvar ;D hehe
xoxo becczon

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kryssning? När, var, hur ;)?

Haha, hoppas allt är bra!

2008-09-01 @ 19:20:46
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0