mååndag

Va vid arbetsförmedlingen med janet imorse vid halv elva och det tog ca 2timmar tills båda blev klara!! :S
Blev erbjudna att följa med emelie och jennifer och fika så det gjorde vi efter att jag lämnat in kort för förstoring :)
satt länge vid träffpunktens café :)
Gick runt lite på stan och jennifer köpte en mp3.
Jag och jennifer satt ett tag hos mig och snacka också och försökte att förstå hur man ladda in musik i mp3n men det gick väldigt dåligt!
Hon skulle och träna så jag gick och vila en stund
åkte sedan med mormor och morfar för att se fotboll.
Det gick bra för syrran, hon blev matchens lirare men det kostade en svullen,blå tå.
Nu vilar jag bara ska snart sova.
Ska upp och se handboll vid 6 imorgon och så ska jag hämta mina kort imorgon :)

se lite fina och roliga bilder ifrån helgen på min facebook :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0