mina älsklingar!

har varit hos marcus i några dagar nu :) det har varit kul och mysigt!
Nu har min älskling fått ett jobb också :) kul för honom och för mig tydligen för han har sagt att jag ska få massa presenter då när han får lön :)
Det som är drygast med att han fått jobb är att vi inte kan ses så ofta för det är ingen idé att åka till honom för att träffa honom i endast 6timmar. Får mysa med han när han är ledig.
Nu när jag kom hem till stan blev jag jätte förvånad för helt plötsligt stod det en ylva winges framför mig! :O
Jag och hon blev båda super glada! ;D Saknat henne jätte mkt! Nu när jag ska va hemma hela nästa vecka och inte ha mkt för mig ska jag nog gosa med ylva :)
Nu längtar jag bara tills senare idag när jag ska mumsa i mig ett helt paket med kräftor!! ;) mums!!!
Längtar också tills på fredag när mikaela kommer till örebro och vi ska och se winnerbäck och miss li i brunnsparken :)
Kommer att bli en super rolig helg!
Måste snart tänka på livet också och leta jobb ;) men becczon har lagt det åt sidan just nu ;)

På återseende xoxo ;) Becczon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0