Vilken helg!

Shiiiit vilken helg asså
Var med Mikaela till brunnsparken i fredags i regn.
Tur att regnet gav upp när lars började att sjunga :)
Han var riktigt jävla bra asså!! Vilken publik det var också!
Gick hem sedan med mina cp skor och cp fötter! Det kändes som om det brann under fötterna
jag gick då barfota och det svalka men gjorde ändå skit ont!
Kom fram till donkan till slut med många minuter tilläggstid på den vanliga gå tiden.
Drack massa vatten och böt skor :P Gick sedan in mot stan.
Köpte pizza och ringde pappa för att säga att vi inte hade nyckel så att han skulle öppna åt oss sedan när vi var klara med pizzan men den jädra gubben somnade! Vi kom alltså inte in! Satt utanför porten i ca 40min och undra vart vi skulle ta vägen så vi letade till slut upp syrran när hon svara i telefonen och då va hon ju såå jävla svinig ;) haha
Vi kom hem till slut i alla fall och sov gott!
Gick upp och ut på stan på lördag förmiddag och shoppade lite ;)
Åkte till arboga senare med syrran o farsan o mikaela för att äta med kusiner och vänner och många fler.
Åt en dyr buffe och åkte sedan till valskog för att hälsa på kent o vicky, drack bira och skrattade åt fulla grannar en bra stund :D hahaha jävlar kärringen ville döda sin gubbe för han satt hos oss och drack, han va såååå skööön! Innan han gick (till slut) så sa han: Ni kommer väll och hälsar på min grav ;D haha
Åkte sedan tillbaka till stadskällaren i arboga och kom på att vi ville stanna över natten så vi åkte till örebro igen för att lämna av syrran som hade match dagen efter och så packade vi ihop saker vi behövde.
Åkte tillbaka till arboga alldeles för fort och var framme vid stadskällaren på en väldigt kort tid.
Pappa var skön som fan och fixa in oss alla gratis ;)
Där inne festade jag loss :P Drack inte så mkt men räckte tydligen!!! Mikaela stod och dansa loss :)
Jag hängde med nya och gamla vänner hela kvällen :) Träffa frida och kleber det var nice! :)
Umgixks med mikaela och vicky också :)
Pappa lyckades på ett väldigt tydligen möjligt sätt att tappa kortet och det hamnade på högkant och åkte ner genom springan och under verandan :P
Jag lyckades också mucka gräl med vår bildörrr ;) hahaha men ont gjorde det! Ett blåöga idag är resultatet.
Tom var också en riktigt lirare :P haha
Sov gott under natten när jag väl somnade ;)
Idag har jag mått piss och skickat mikaela till uppsala :(
Har också sett på syrrns match och de vann :D
Nu ska jag vila som fan !
Ring och stör mig om er helg slog min ;)
xoxo beccmeister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0