Förvirrad

Det var en väldigt speciell dag igår.
Jag vet inte vad jag ska tro just nu egentligen.
Annars så var vi runt i Arboga och fixade med grejjer. jag och vicky då.
På kvällen gick vi och kollade lite vid scen på stortorget, brolle var bäst! =)
Fan att det var typ 20 överallt i örebro igår även på de ställen som annars alltid är 18.
Vi var väl halvdragna ändå och satte oss och softa på njuta.
Käka pizza efteråt hör ju till ;)
Idag ska jag städa och sola och se på tv :P
Prata med marcus som är i öland också, värsta fusk! Jag vill också åka till öland nån gång igen.
Fast vi åker ju snart till GBG! :D Jag,vicky,hannis och jennifer =) Liseberg for the win!!!!!
Jag fyller år snart också =) Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0