Hemma

Skönt att träffa familjen och zenon igår =)
Vovven blev superglad sedan träffa jag på jennifer på willys också då vart jag ännu gladare :)
Hon släpa väll med mig på en fest på kvällen som stundtals var kul och stundtals så drygt att jag undrar hur lågt man kan sjunka i ålder som 18åring.
Kul att träffa några igen i alla fall, synd bara att marcus inte kunde bete sig som en man. Förstår inte hur man kan tro att man kan bete sig hur som helst. Idag har jag chillat med shad och sandra, får se vad jag gör senare idag.
Imorgon kommer vicky i alla fall =) Kul! :D
Gbg om 9dar fan va nice!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanniz

Gbg kommer bli väldigt nice!! :D:D

Puss på dig snygging

2008-07-22 @ 00:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0