Satan i gatan

Vad jag är trött!!
Men nu måste jag faktiskt vakna till liv och gå ut med vovven igen och städaaa
Pappa och mormor och morfar kommer hem runt 7 och då måste det här stället de myyycket bättre ut!
Igår gjorde jag ju inte så mycket ingen speciell dag liksom.
Idag skulle jag vilja bada med vart fan är sjön ????? Får långt bort för mig iaf :P
Får väl tjata på pappa att vi åker till dimbobaden imorgon och badar i väntan på att marcus kommer hem :)
Ja just det pratade med han igår också mkt innehållsrikt samtal eftersom han täcking var sämst så det blev mest en massa hallå :P:P:P Saknar honom vi ska bada imorgon kväll när han kommer hem och så ska vi se saw 4 :S Okej jag kommer nog blunda mest :P
Mys med familj ikväll iaf guld värt!!!!!!
Har inte träffat min familj så lite någonsin som jag har gjort den här sommaren :S Becca vill inte vara ensam mer! :P

Fan jag är ju ganska glad idag ;D Puss på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0