Tjejmys!

Igår var jag och hannis och jennifer på burger king och chilla
Var tvungen att gå till ica också och inhandla fler godsaker sedan gick vi och kollade på
sex and the city på bio. Den var speciell för ena stunden skratta man och sedan grät jag as mycket.
Tänkte väldigt mycket på marcus då så det blev jobbigt, ska träffa han när han kommer hem på söndag :)
Idag har jag mest sovit och tagit hand om zenon och nyss klippte shaden av mitt hår, jag passar dock inte i det här korta håret men skönt att bli av med det slitna och jag ville se lite ny ut. Allt går upp och ner just nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vill just nu bara gömma mig och slippa tänka på framtiden. Imorgon kommer pappa och mormor och morfar hem hit i alla fall <3 Saknar familjen <3
Funderar på att gå ut ikväll fast jag inte har några pengar, vore skönt att bara få se glada människor som njuter av sommaren och livet.

"Det är han jag vill leva med, det är han jag vill åldras med, det är med han jag vill leva alla dar" Brolle ! =) ( Böt dock ut hon emot han ;P kändes mer mig, är inte lesbisk för tillfället ;))

Puss <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0