Va jag älskar att vara i Uppsala! =)

Igår var jag på min utbildning och när jag satt och vänta på att den skulle börja fick jag en ny polare =)
Tintin heter hon värsta fina namnet! Hon var verkligen hur go som helst!
Vi satt och babbla på och så tills utbildningen började då fick man ju lyssna lite mer ;) hehe
Det verkar faktiskt ganska så enkelt men samtidigt ganska svårt det här med telefonförsäljning, hmm
När andreas delade ut till alla vilka projekt man skulle få va på fick jag vara där man säljer underkläder ;) hehehe
Det ska nog bli kul och trevligt att sälja för då kan man vara mer rolig och öppen och glad =)
Tintin fick dock inte va på samma område utan hon ska sälja omega 3
menmen man ses ju hela tiden iaf för det är ungefär samma arbetstider.
Efter utbildningen gick vi för att äta lunch för vi var superduper hungriga :P
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var skönt att prata om allt möjligt med någon som inte vet något om mig för det jag säger berättar hon inte för nån det blir liksom mer öppet samtal än vanligt. Beroende på vem jag pratar med förstårs =P Om du känner dig träffad så var det ;)
På kvällen ringde <hannis =)=) Då blev jag jätte glad ! Skönt att prata med någon av mina vänner där hemma =)
Just nu saknar jag jennifer och hannis och jeanette jätte mycket! Hoppas de kan hitta lite tid att hälsa på i Uppsala.
Jag saknar iofs en person till jätte mycket, min marcus, som inte är min längre. Önskar att han skulle komma hit och hälsa på mig. Känns konstigt utan honom. Dock känns det som om han har slutat bry sig och mig och då är det nog lika bra att han inte kommer hit. Allt är så förvirrande just när det gäller mina känslor just nu. Annars äre mycket bra allt annat =) Idag skajag in till Uppsala centrum för att lära mig mer om att sälja =P Ska bli kul att lära sig mer. Annars så rullar allt på =P Bara att ringa mig ifall ni saknar mig =)=P Jag svarar ofta i mobilen kan jag säga för att jag önskar att folk ska ringa. Mobilen är som fastlimmad intill mig ;)
Puss på er allihopa jag saknar er men har det super bra i Uppsala!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0