Allt tar slut någon gång

Ett lååångt förhållande tog slut idag :/
Men säger man att mig att ha en bra sommar och slänger på luren så bryr jag mig inte längre.
Nu vet alla som läser min blogg iaf att jag inte pallar med mitt förhållande längre.
Jag vill känna mig betydelsefull och veta att någon bryr sig om mig.
Lyckas man inte med det tycker jag att man inte behöver ha kontakt med mig i överhuvudtaget.
Hoppas att han hämtar sina saker i veckan när jag är borta, vill inte se han på ett bra tag.
Lär inte vara en stor risk iofs för han bryr sig bara om att vara hemma hos sig på landet och spela tv spel.
Ska inte vara för dum, kommer att sakna han föralltid, första kärleken glömmer man aldrig tror jag.
Bara att bita i det sura äpplet och gå vidare och ta livet på ett possitivt sätt =)
Har iaf många vänner som jag kan ha många fler glada stunder ihop med =)
Åker till Uppsala om 1timme typ =)
Skönt att fly härifrån iaf!!!
Puss på alla som bryr sig om de dem älskar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snuttan, jag ar ledsen att hora att det har tagit slut =( Men du kommer att klara dig bra och det ar som du sager, det ar bara att bita i det sura applet och ga vidare! Du kommer att ha sa kul, I promise! Om du behover prata finns jag alltid a phone call away. Love you! <3

2008-06-27 @ 15:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0