Fan va nice!

Kollade på syrrans match i lördags och de vann med 5-0 =)
Åka fort hem för att sedan åka till smedjebacken och det var kul att åka dit
Träffade lollo och erik hemma hos lollo och sedan gick vi ner till öltälten och tog några cider och öl
Jag,ninni,lollo,erik och eriks släkting gick också runt på byn och träffade folk och tog några mer bärs
Jag träffade på henke också det var kul =) Syrran var dock med martin hela kvällen och jäklans va han hade växt,
de har tydligen något speciellt växt medel i dalarna ;)
Hela natten var nice och kom hem vid 01.30 och jäklar vilka blåmärken och blåsor jag fått på fötterna, aj! =(
Idag gick jag upp ganska tidigt för lille alexander och mamma jonna hade kommit för att hälsa på tant becca ;)
alexander är ju världens solstråle, kommer lätt att sno honom i sommar ;) Ingen får medela det till jonna bara ;)
Precis efter kom också morbror,linda och min älsklings william =) Helt plötsligt hade jag två små gosungar hos mig =) Någon av dem skulle man vilja ha =)
Gick runt lite på marknaden också för att kolla runt sedan åt jag lunch och åkte hem hit. Ikväll ska jag och se på älsklingens match på rosta gärde. Jag är trött och varm och har ont men annars äre bra!
Puss på er och sommaren / Becczon " ont i fötterna" Secczon

Jag är på väg till Smedjebacken
På väg till Smedjebacken =)

Hemma hos Lollo
Hemma hos Lollo ska snart ner till öltälten

Riktigt fin vovve!
Lollos fina hund

=)
Tant Becca tycker inte om att lille alexander rör på sig hela tiden så hon inte fick en enda bra bild.
Tur för honom att han är så söt då att han inte får smisk ;)

Va starka de ser ut ;)
Älskling i nummer 27 =) Okej Fredrik ser förvisso större och starkare ut men älsklingen vann ju på armbrytningen =)


Mamma Gullberg och lillbrorsan var också där, man kan även skåda en del av pappa Gullberg bredvid han i brun tröja


Matchen började 18.00 och var klar ungefär 20.30 enormt lång match! Örebro vann 46-12

Kommentarer
Postat av: KittyBlonde

Heja SMB! HEJA SMB! xD

2009-07-08 @ 22:58:46
URL: http://kittyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0