För jag har tagit studenten, fyfan va jag är bra!

Igår tog jag studenten. Morgonen började med att jag gick upp klockan 04.40 för att ta en kall dusch. Jag försökte att äta frukost men jag var inte alls hungrig så jag gjorde i ordning mig istället. Klädde på mig kläder,skor,mössan och på med sminket, tog lite ego bilder också ;D
Väckte pappa så han kunde köra mig till sara för champangefrukosten, klart jag som vanligt var först.
Tog ett tag tills alla kom men när de väl kom satte vi oss ner och drack och åt och så tog Ylvas pappa foton också.
Vi åkte alla sedan bil till skolan där vi gick runt och sa adjö till skolan och såklart kom några av oss för

sent till klassfotograferingen :P Jag va en av dem ;P haha

Vi gick alla runt och försökte få alla i klassen att skriva på i sin student mössa och jag fick allas :D
Åt sedan lunch i matsalen med alla 3:or på hela risbergska skolan
Jag höll till och med tal :O Jag sa: Tack för 3 grymma år på risbergska skolan, ett speciellt tack till N3A och RMS3A! Grattis! hehe
Efter det var det tal och sång i aulan och det var så jävla tråkigt!!!! Man höll fan på att somna för man hade ju alkohol i kroppen som börja gå ur ;P Ett tal var bra i alla fall
De delade också ut stipendier, klart att jag INTE fick ett för jag inte smörar för alla lärare och jag pluggar inte jämt för det är så jävla SEGT! Klart att det skulle va kul att vinna något nån gång för man får ingen bekräftelse på att man har gjort sitt bästa utan de knäcker de som inte passar in för dem. Sorry men många lärare borde aldrig blivit lärare!
Vi gick också till klassrummet innan det var tid för att springa ut och då skrev vi mer i mössorna och fick våra betyg
Jag fick självklart MVG i SEX! ;););)(6 ämnen då men det spelar ingen roll, vill mer gärna ha MVG i SEX ;))
Vi kom försent till utspringningen också :S Det var inte bra alls! Men vi lyckades alla hinna i tid till slut men det var på håret, vi sprang ut,vi skrek och jag hittade inte min familj :S Jätte jobbigt! Hittade dem till slut tack och lov! Lite tråkigt dock att min syster inte var där men klart att hon skulle få ta chansen att spela med KIF A-lag och tack och lov att hon fick spela en stund för då var det inte lika jobbigt för mig att hon missade min student.
Det blev riktigt jobbigt med alla saker man hängde på mig och alla kort de ville ta jag va ju helt död! Försökte sedan hitta flaket och även det tog as lång tid! Hittade flaket men inte alla i klassen fick vänta på backen för att alla villa ha kort på hela klassen, jobbigt! Började bli irreterad också ! Kommer nästa problem, det var svårt att ta sig upp på flaket, gick till slut men alla såna saker är jobbiga. En person tappa sin skylt och den andra tappa sin mössa. Några blev fula och alla skrek! Tråkigt dock att inte ha musik! Kul at se alla andras flak och skrika med alla! Sånt drag!!!
Orkade till slut inte åka mer flak så jag gick av och vi slutade åka efter en stund, gick upp till mig för att äta smörgåstårta med släkten och öppna presenter.
Jag fick mycket pengar och smycken, nice!
Kom folk i stort sett till mig under hela dagen och jag ville bara duscha och ta det lugnt så in i duschen gick jag för att kyla av mig. Förfesta med shad och cazzi medans vi gjorde hår och smink och sen kom
ännu mer vänner och vi förfesta ännu mer och gick till Klaras.
På Klaras var det inte mycket folk under kvällen men jag hade kul ändå jag hjälpte fulla människor,heja på älsklingen i armbrytning,snackade om allt,drack en massa cider och öl,dansade skiten ur mig på dansgolvet och runt strippstången,blev trampad på ena foten som idag är öm som as och jag hann ha grymt jävla nice!
Gick till burger king för att käka, slängde i mig maten as fort så blev att må illa. Vi gick hem till mig för att hämta sprit för att gå till stadsparken men där ändrades allt. Blev förbannad på mycket olika människor för vissa saker som hade druckits upp och sånt som spilldes och inte blev undan plockat. Gick inte ut till stadsparken utan jag,cazzi och älskligen la oss för att sova. Min student hade ju allt i alla fall ! Glädje,sorg,ilska,skratt,sång,fyllor och skrik! Jag kommer ändå alltid minnas den som en mycket bra dag och jag är mest avensjuk på älsklingen som fick en brandhjälm! Kommer såklart låna ;) Måste skydda mig först ;D
Puss på alla studenter!!

Godmorgon klockan är 05.50 och jag är trött men glad!


Ser väldigt chockad ut för att jag blev stressad när jag inte hittade någon
hittade till slut familjen och jag ville bara att de skulle ta de jädrans korten nån gång

Väldigt tillgjort av mig ;D Vill bara åka på flaket på en gång! Orka vänta!

Äntligen hemma! Tas kort på mig och mama och pappa på balkongen, helt slut!


 Avslutar men den här bilden på pullan och jag <3 Vi hade så kul hela dagen!
Älskar dig cazandra!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0