Fotboll!

När jag trodde att min kväll igår skulle vara hela kvällen framför tvn hade jag fel.
Jag ringde nämligen Ylva för jag ville prata med henne om jag kunde få några bilder ifrån studenten så hann jag inte ens säga att det var det jag ringde om innan hon sa att en massa folk skulle åka ut till ylva för att fira lindas födelsedag och ylva ville ha med mig. Fort fick jag packa och jag hann precis in på oj oj oj för att köpa ett jordgubbsljus till linda innan de stängde. Jag skyndade mig bort till viktors lägenhet och när jag kom fram hade vi inte ens så bråttom. Gick upp några våningar för att hälsa på fredrik,alex och hannis och de såg rätt sega ut :P Gick ner till ylva igen och simon kom så åkte vi för att handla chips och grejjer och plokca upp linda. Linda var lite söt i colan, hon hade blivit bjuden på konjak, vin och grishjärta :S läskigt!
Hemma hos ylva spelade vi volleyboll men var tvungna att ge upp för all jädra knott.
Gick in och kollade på fotboll som holland vann :S första målet var ju lite konstigt om man får säga så själv. Italien var i chock. Satt och prata med sofia och frida och fikade och åt popcorn. Vid 23.00 åkte vi ifrån ylva och tillbaka till viktors lägenhet där vi städade en stund för att de ska ha visning av den idag. Vi spelade även rita och gissa, gissa vem som vann ? ;) hehe.
Jag gick sedan hem och såg på Rocky på 3an sen så sov jag gott!
Idag har jag varit ute och badat Zenon och tvätta han hemma. Marcus är här nu =) Han kom imorse.
Har lagat lunch och ätit upp den ;P Ätit glass med zenon också
Ikväll blire Grekland emot Sverige som gäller!! Tror dock grekland vinner :S men hoppas såklart på Sverige!!! :D
Kanske återkommer med mer info för så fort jag slutar skriva händer det något mer strax efteråt :P
Puss på fotbollsälskarna och på älskling!

I bilen
På väg till ylva =)

hihi
Kul att hoppa på studsmattan

Många personer var det som sjöng för linda =) Grattis linda 19år! 9/6-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0