Hoppas!

Gud va glad jag blev imorse när jag såg att jag hade ett missat samtal ifrån Uppsala på mobilen. Jag ringde upp numret men ingen svara jag tänkte shit nu missa jag den chansen och det var en frågan om jag vill ha jobb. Efter en stund ringde det i min mobil igen och det numret och det var Carlos från Pro Voice i Uppsala :D
Han ville att jag skulle komma på arbetsintervju på tisdag vid 3 på eftermiddagen =)
Aaaah känns jätte bra om jag får jobbet =) Då har jag ju ett jobb över sommaren så jag får ihop lite pengar och då kanske jag och janet kan resa någonstans i höst =) Just nu förbereder jag mig med vad jag ska säga och vad jag vill göra där och hur jag ska kunna leva i uppsala under en tid och hur allt blir.
Det är riktigt coolt att jag skrev ett ansökningsmail till företaget igår och jag fick ett samtal idag =)
Jag hoppas verkligen verkligen att de vill anställa mig i iaf 2-3månader ungefär =)
Vad ska man gö idag då ? Inte smedjebacken tydligen för syrrans mtacher är så viktiga.
Det är om jag åker med imorgon men nu vet jag inte om jag har lust med det längre
kanske stannar hemma i örebro eller åker ut till marcus eller landet där jag bodde förut, får se.
Hör av er om ni vill göra något med mig någon dag.

Puss puss från förskylda becczon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0