Jag, ja jag kände mig fräsch! =O

Det blev inte en så seg lördag ändå. Mamma hade en stor fest här och sen skulle alla dra till Harry´s men mamma orkade inte så då fick jag ta Åsa dit istället. Det är 25+ på Harry´s på lördagar men jag kom in ändå =) Det kändes ganska häftigt. Jag var ju lugnt yngst där inne utan tvekan. Jag var fräsch till skillnad från många slitna tanter på 50+ med kort kort och silikon :S Scary!
Vi dansade och drack lite cider och öl sedan stängde det vid 02.00 så vi gick och köpte med oss en pizza hem.

Idag har jag vaknat och städat rummet lite för det var nyligen en dam här som kollade på våran lägenhet men hon var inte 100 på att hon vill ha den. Själv sitter jag nu och letar eftert en lägenhet åt mig och pappa, as segt! Speciellt eftersom det inte finns så många som passar oss. Jag har skrivit typ 5 intresseanmälningar, suck! Får se om jag får svar, det vore ju kul =) Söndag idag och jag har inget alls att göra. Ser väll på tv och går och lägger mig nån gång vid midnatt.
Bara för people att höra av sig ifall de vill umgås =)

Festa loss nu ;) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0