Krampen igår, vilket skit!

Var ute hela dagen igår i hästhagen, snacka om att jag blev bränd
började morgonen med att gå i krampen tåget och kom sedan fram till skolan
schemat var försenat men snart var vi igång.
Vi vann första grenen, kanoten hur lätt som helst och jag tänkte fan vi vinner ju i år igen
men efter några grenar till såg man hur det hela gick utför och det hela var ju inte bättre att vi hade sämsta domarna någonsin! De brydde sig inte ens om att karro fuskade i flera moment, riktigt dåligt!
Besvikna var många från risbergska och några grät, lite överdrivet men det är klart att det betyder mycket för de som är i peppet. På tal om peppet så blev de väldigt trötta under dagen så jag fick ta över skrikandet i en megafon ett tag =)
Vi lyckades i alla fall få fram att de är de snygga tjejerna som går på risbergska och de är emo tjejerna med hudeksem som går på karolinska.
Gick efter krampen till hästhagen för att bada och spela volleyboll med kompisarna =) Vi orkade inte gå hem för att vi skulle grilla med rmsen klockan 16.00 i hästhagen men det dryga var att vår lärare inte kom i tid som vanligt. Han kom dit runt 17.15 och han hade inget med sig att äta! =O Vi var ju jätte hungriga!! Han fick helt enkelt åka och köpa pizza åt oss tyvär inte så mycket pizza men man blev i alla fall inte skit hungrig igen.
Åkte hem vid 19.00 och vilade hela kvällen för att jag var så röd, aj aj aj och jag som tar studenten imorgon =O
Idag har jag vilat,spelat tv-spel,gosat med älsklingen,köpt marknadsnogaut,köpt jordgubbar,städat och gått ut med zenon =) Nu väntar jag på att få äta =D Vi ska grilla, mums! ;D Cazandra kommer om en timme, jag saknar henne as mycket!! ÅÅÅH så stört att jag tar studenten imorgon!!!!!!!!!!!!! Pappa köpte jordgubbsskumpa åt mig idag för 500spänn =O=O=O snacka om att kosta på mig saker. Jag älskar dig pappa!!
Jag kommer ha så kul imorgon!! Hoppas att fler kommer att ha det kul!! Ses i stadsparken i örebro imorgon  natt!!! Let's party!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Festliga Champange Pussar Ifrån Becczon


En gång gris alltid gris!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-04 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0