Matdag med klassen

Idag är det min sista vecka någonsin med min klass
det känns väldigt konstigt att tänka på det, jag tänker på hur många som jag troligtvis aldrig kommer att träffa
igen fast än jag lärt känna dem under 3år nu.
Kommer inte behöva tänka på det idag i alla fall det är ju inte slut riktigt än,
idag ska vi laga mat i våra matlag(mitt lag är jag,johanna,jennifer och emelie).
Vi ska laga någon sorts kyckling med ris typ för att vara något asiatiskt land typ thailand,indien eller burma eller nått :P
Man ska också klä ut sig efter den maträtts land man har valt så nu har jag hittat skapligt bra kläder för att se lite indisk ut, liksom ofta att man i vanliga fall har indiska kläder hemma? :S Inte jag i alla fall men jag är ju iofs uber svensk. Ska bli kul idag i alla fall att se hur alla ser ut om de klär ut sig :P
3dagar kvar till studenten nu och det är lite spännande ;)

// Kom precis hem ifrån den underbara dagen utomhus :D
När vi var hos Ulrika fick vi massa mat ! Det som bjöds var enorma fruktskålar och massa goda snittar med lax och rom och det bjöds också grillat kött och grönsaker och taccos och två olika sorters tårtor den ena var maräng och den andra marsipan, gud va gott allt var!!! Åt mig mätt kan jag lova och jag gillade speciellt snittarna och jordgubbarna och tårtan :D mums! Vi badade några stycken också ;) Det var riktigt kul vi brottades på varandras axlar hehe jag satt på marcus axlar varje gång och vi vann en gång i alla fall, riktigt kul att nea behövde lite hjälp också, ja sa att henne att sikta lågt på killarna ifall ni fattar vad jag menar ;) hehe
Det roligaste var ju att jag och janet inte hade badkläder :P Jag badade i min gula bh och i marcus svarta kalsonger ;D vilken combo ;) och janet var ännu värre som var tvungen att bada i bikini överdel,leggings och klänning ;P hehe så går det tyvär när man har vita underkläder så ett tips, inga vita underkläder i sommar!
När vi alla var nöjda med vattenlekar och hoppa på studsmattan så cyklade jag, janet och sagar upp på stan för att leta runt efter bikinis och andra kläder. Jag skulle egentligen köpa skor och det var det enda som jag inte köpte :P Asså jag och skor är ju en mardröm, vi gillar inte varandra alls! Janet shoppade loss lite hon köpte en tubtop, en klänning och en fin bh till studenten och jag köpte en bikini och ett linne =)
Som sagt letade även efter skor men det gick inge bra!
Nu är jag i alla fall hemma och är jätte trött kom nyss ut ur duschen och har nu på mig mitt nya linne, det passade =) hehe jag testar ju typ aldrig kläder för det för det första är så jävla tråkigt och för det andra var kön för lång, orka vänta i en varm affär när man en svettig och trött. Ska inte åka till marcus idag heller för bussen går om 25min och jag är alldeles för trött just nu. Imorgon är det KRAMPEN! Ska vara med i tåget till skolan tror jag men orkar man gå klockan 07.30? Det är en bra fråga. Bada i likkistan imorgon också eftersom grisarna kommer att vinna i år igen!!! Heja Grisbergska!!



Kommentarer
Postat av: Jessi

Hoppas ni får en trevlig middag :)

2008-06-02 @ 08:58:10
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon!
Hoppas din helg har varit bra!
Kram!

2008-06-02 @ 09:10:44
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: . S T E P H A N I E .

have a nice day!

2008-06-02 @ 09:10:54
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0