Midsommarhelg

I Tordags natt åkte jag,mamma,bella och shad till smedjebacken för att fira med mormor,morfar,pelle och lotta.
Igår firade vi med att äta en sill och köttbullelunch och gick sedan bort mot morbror och linda. Vi spelade brännboll och när mamma slog en homerun och tappade byxorna när hon spang i mål :P Alla garvade! ;D
Vi gick sedan hem och drack drink och gick ut för att spela kubb :) Ungdomarna vann tack varje mig =)
Vi lagade en god middag fläskfile med potatis och sill och massa såser och vitlöksbröd =)
Det enda jobbiga var att jag blev sjuk =( Hade feber så jag sov under kvällen, jag är nu jätte förskyld!
Idag åkte vi hem och vi var på landet innan och träffade deras nya valp, Ior han var sååå söt! Han bet Zenon i svansen hela tiden :P
Nu under kvällen har jag packat massor för att jag åker till uppsala imorgon =)
Asså vad händer med fotbollsvärlden???? Igår trodde jag att kroatien skulle vinna lätt men nejdå turkiet gjorde en omöjlig insats möjlig på några sekunder när det egentligen inte fanns sekunder kvar. NU vann också ryssland helt plötsligt med 3-1 mot holland!! Jag fattar ingenting just nu. Får se vem som vinner av spanien och italien, jag håller på spanien imorgon iaf något lag jag vill ha i final kan väll ta sig dit! Jag fattar inte alls asså. EM= STÖRT!
Grattis till ryssland iaf för de var de bättre laget, de förtjänar just nu att vinna hela EM.
Som sagt så åker jag till uppsala imorgon så jag får se när jag återkommer i bloggen.
Hoppas ni hittar något annat roligt att läsa under tiden ;)
Älskar er!!
Puss och kram från Fotboll Becczon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0