Riktigt bra dag igår också!

Började dagen med att gå upp och gick ut och gick långt med Zenon. Han fick först bada borta vid strumpis sen så gick vi runt i stadsparken det var skönt att va ute. Vi mötte en snäll dam också som gav mig information om falun dafa som jag inte hört talas om tidigare men nu vet jag vad det är =) Det verkade ganska spännande så får se om jag vill testa det. Kom hem och åt lunch efter det, fläskfile gryta med pasta =) Började sedan söka jobb, jag sökte till vmmedia här i örebro och till en sexbutik i smedjebacken ;) hehe
Kollade på tv sen tills Janet kom =) Då satt vi och snacka lite och kollade mer på tv tills jennifer kom och då prata vi mer =) Bestämde oss för att gå på bio med några till från klassen, the happining. Allt var så knäppt för jag fråga jennifer om hon ville med på bio men hon sa att hon skulle spara pengarna men när hon kom hit var hon plötsligt taggad på bio :P Vi gick ner och då kom ylva och såg helt förvånad ut hon ba: Jag såg thomas o tobbe vid bion de skulle också på bio o de fråga om jag skulle me men jag visste inte om jag skulle med dem jag visste bara att vi skulle på bio. :P Vi gick på bio iaf men då kom nästa beslutsångest skulle man ha något att tugga på? Till slut kom jag och janet fram till att bilar skulle duga. Vi gick in för att se filmen och det roliga var att det inte var något ljud i början så jag började skratta alla bara tyst det kanske ska va så här efter ett tag kom vi på kanske inte och då skratta vi ännu mer ;P Vi kastade lite bilar på thomas,tobbe och magda också det va ganska kul men vi ville inte att de skulle bli sura. En av dem verkade inte så glad över att vi var där :P iofs var vi lite jobbiga ;)
Filmen började och den var ju helt sjuk! Att växterna skulle avge toxiner son förstörde mekanismen hon människor som hindrar oss från att skada oss själva så helt plötsligt började folk att ta livet av sig. Man fick följa några som flydde ifrån det och försökte överleva. Efter bion stod vi bara och vänta jag visste inte alls varför :P då gick jag ut och där fick vi vänta på janet. Vi följde sedan janet hem så hon kom hem säkert :P Gick sedan till mig men ingen orka gå upp så de cykla hem och jag gick upp och åt mat :D Kollade på tv också och hade riktigt tråkigt så jag kollade på gamla skolpapper. Somna väll till slut runt 03.00 och vaknade nu vid 13.00 :P Sov väldigt länge!! Idag ska jag packa inför smedjebacken,leta mer jobb och se på sverige-ryssland ikväll!!!
Gårdagens gullungar: Ylva,janet och jennifer och gårdagens mongo var en person som jag inte vill nämna vid namn för att den kan bli upprörd och så är gårdagens jobbigaste min älskling för att han inte ringde mig. Kommer aldrig att få nån ordning på honom.
Puss på er alla och heja på sverige mitt moderland ikväll!!!!!!!!



har badat





















Sova efter en mycket rolig dag!






Kommentarer
Postat av: Dulken

hahah, det var bäst! härlig kväll - mkt skratt..sjuk film!

2008-06-18 @ 15:07:45
Postat av: KittyBlonde

Sötaste Zenon!

2009-07-08 @ 22:57:32
URL: http://kittyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0