Skit bra dag!!

Idag vaknade jag klockan 12.00 då gick jag upp och kollade på tv och handla mat på rosalis.
Vid klockan 14.30 stod jag utanför janets port för att gå upp och umgås med henne =)
Vi hade as kul dag idag! Först fikade vi hemma hos henne sedan kollade vi på bilder från gamla tider och tyckte en del va rätt så roliga =P
Vi gick sedan till gröna grodan för att fika igen ;P Chokladboll såklart!! Tog massa bilder också!
Stannade där ett tag för att ta fler bilder och prata och väntade på Ylva som sedan kom för att säga hej
Nu har jag fler kandidater till Becczons filmkväll imorgon. Sängen är nu full av brudar så vi kan inte bli fler än de vi är. Det blir jag,janet,jennifer och ylva =) Nice!!
Ylva skulle sedan ta bussen hem och då gick jag och janet till stadium för hon ville spendera lite pengar, hon hade ju ett presentkort på 1500spänn för tusan!! Lyxigt janet lyxigt! ;)
Vi hittade en hel del grejjer åt henne, först var hon inte så taggad på att shoppa men den attituden fixade jag till ;)
Avensjuk på hennes sverige-adidas tröja kan jag lugnt säga den är såååå snygg!!! Shortsen var också snygga =)
Akta dig janet så du inte upptäcker att din tröja är borta nån dag ;)
Gick sedan hem och ringde pojkvännen för att undra om han skulle komma det verkade inte så men det skulle han =) Glad jag blev då! =)
Vi gosade lite och ringde fredrik för att vi skulle hyra film och film blev det en som hette surf school den va helt okej!
Just nu sitter jag och lyssnar på när marcus spelar halo och fredrik snackar hela tiden ;P
Ska väll kolla när marcus spelar och sedan mysa och sova! Längtar ju tills imorgon jätte mycket!!!

Puss på Ylva,Janet och Älsklingen som är dagens sweet hearts, Fredrik är dagens mongo för att han slog mig as hårt på röva!!! Han ska fan få asså.















Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lätt att Fredrik är dagens mongo! Eller ska man säga alla dagars mongo? :P Taggad inför filmkväll imorgon =D Puss på dig gumms!

2008-06-17 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0