Städa och se på tv idag

Lite trött idag för marcus skulle gå upp 05.00 och klart han väckte mig, suck!!
Kollade på film igår med honom till sent så vi sov inte så mycket i natt. Vi hyrde svensexan 2 och den var rolig.
Jag måste snart städa och sedan gå och lämna in filmen. Måste också ta hand om vovvarna idag. Emil är nog den största valpen jag har sett. Idag äre match dag =) Sverige-Spanien, om Sverige vinner är vi lätt vidare ifrån gruppen =) Nice!! Hejja Sverige!!! Ha en bra lördag!!

Jag tror inte att jag kan beskriva min ilska just nu!! Jag tänker dock inte skriva alla jävla svordommar jag kan komma på här för det skulle inte se bra ut, men *** ***** ****** ****** !!!!!!!!!!!! aaaah!!! Måste de **** Spanjorerna göra mål när det är en jävla minut kvar!!! varför!!!!???? Onödigt!!! Orättvist!!!! Vi som var så jävla nära! *Nu tänker jag vara as förbannad på det ! Matchen  mot Ryssland måste bara vinnas med riktigt många mål!!! Varför byta ut Zlatan? Idiotiskt!! Zlatan ska alltid spela från och med idag!!!! Hoppas grekland spöar skiten ur spanien ! Tror inte det men något lag ska väll sätta dit de jävla *******. De är inte ens så jävla bra. Ursch!!!

Det här blir ingen bra lördag alls. Vad ska man göra nu då  ?
Mamma har bjudit hit några främligar , jippi! Kan inte ens få vara ifred hemma.
Fan va allt suger just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0