Supermålarkvinnan

I förr går var jag inne i Uppsala och fikade med Mikaela, det var mysigt :)
Åt världens störta kärleksmums och fick i mig ungefär halva och var då mätt som om jag hade ätit en 3rätters middag. Vi pratade om allt möjligt och kul att jag kan få bo hos hemma om jag vill i sommar när jag känner mig ensam :D
Igår började jag och Jocke att måla en gäststuga gul, det gick skapligt bra lyckades nästan måla allt som skulle vara gult. Vi målade ifrån 12-17 ungefär och efter det var hela jag gul och jag var trött.
Idag har vi också målat, eller mest jag för Jocke var så trött på allt målande :P
Men jag har bara målat i ungefär 3timmar idag, skulle behövt målat mer egentligen för vi har mycket kvar.
2stugor ska målas gula igen för att färgen ska sitta bättre. Jag har också mycket vitt kvar att måla.
Jag tycker ändå det är lugnt att jag målar åt Åsa och Christer för jag får ju ändå bo hos dem hela sommaren :D
Jag är tacksam och målar gärna =)
Ikväll ska jag vila dock håller på att bli sjuk igen :( Aja sånt är livet.
Kom gärna till mig i Uppsala i sommar =)
Saknar jätte många av er! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

O jag saknar dig! Hoppas du får det jätte bra i uppsala.. ring nån dag <3

2008-06-28 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0