Vilken hetta!!

Söndag idag och det är fortfarande lika hett ute!
Jag orkar allvarligt talat inte städa även fast jag behöver det inför veckan
Imorgon ska man laga mat och åka till Ulrika och käka med klassen och jag
vill också köpa nya skor eftersom min lilla söta hund ätit upp mina bästa skor
och så vill jag också köpa en ny bikini till krampen på tisdag om man ska bada i likkistan :P
Ikväll ska jag vara på behrn arena igen för syrran är med på bänken på damallsvenska matchen mellan kif och djurgården, vore ju lite häftigt om hon får vara med och spela emot victoria svensson :P
Hoppas alla är ute och njuter av värmen idag :D

by the way vann kif med 1-0 :D det tråkiga var att varken victoria eller syrran spelade och dagens
största fucking gigantiska fiasko var att sverige fick spö av ukraina :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0