Zlatan blev frälsaren och Petter var den store vikinga krigaren

Sverige vann matchen mot grekland, guld!!!
Åkte till marcus i onsdags och vi spelade spel och cyklade till Läppe för att köpa chips.
Ingen bra idé för på vägen hem började det att spö regna :S
Vi hade ändå rätt så kul åt det :P
Igår så spelade vi mer spel och marcus gjorde chokladbollar åt mig =)
Jag bråkade även med emil,erik och jocke hela dagen hehe jag fick spöö!
Badade även på kvällen och idag har jag också badat och gjort rent poolen men såklart att det skulle regna mer
jag gick in och spelade tv spel istället tills jag och marcus åkte hem hit. Vi var nyss och käka på paco´s mums!!
Skulle på bio ikväll men ändra oss för ingen film vi vill se visas så vi hyr nog film istället. Marcus ska på match i sthlm imorgon och jag vet inte vad jag ska göra :P Se på fotboll på kvällen iaf!!!
Nån som vill hit ikväll och mysa och se på film med mig och marcus ? Bara att komma! =)Just ja
Åsa kommer snart med sina söta hundar =) Fan va nice!! Puss på er!!

Ååååååh ska tatuera mig efter sommaren!!!
Nice!!!
Ska dock inte ha med den där ringen över huvudet, inte nice!! Peyton från oth ifall någon känner igen den döds ängeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0