Balen 28maj

Risbergskas bal 2008 var igår och jag var närvarande
Det var såååå roligt! Helt sjukt va jag dansade hela kvällen!
Det enda som var dåligt med balen var att alla inte fick någon välkomstdrink och att det kostade skjortan att handla i baren :S:S:S köpte då inget på hela kvällen men dansa som sjutton det gjorde jag ändå!
Nästan hela N3A ägde dansgolvet!! Haha lite lustigt att det var N3A och RMS3A som stannade kvar längst och släppte loss som fan! Hade kul på dansgolvet med nästan alla i klassen men de som jag dansa mest med var väl Linnéa,Jeanette,Marcus,Älskling,Johanna,Jennifer,Emelie,Sara,Anton,Thomas och Magda för det var nog vi som mest ägde rum på dansgolvet ;D Väldigt lyckad kväll och min älskling var sååå fiin! Balens snyggaste kille helt klart! Efter balen var vi hungriga också ;) gick såklart till grillcorner och käka! :D Idag har jag dock haft as ont i fötterna :( orkar knappt röra på mig asså!  Har ändå lyckats hinna med att äta lunch med marcus och hans mamma :) mums!

Balen 2008


Kommentarer
Postat av: KittyBlonde

Så sött par ni är! ^^

2009-07-08 @ 22:56:08
URL: http://kittyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0