Freeedaaag :D

Igår avslutades dagen grymt! Jag och Janet var på bio och såg What happens in Vegas ;)
Den var bra och vi hade det kul ;D;D;D;D
Synd bara att kvällen tog slut så fort menmen gick sedan hem till min gulleplutt
som också ville se på film så vi gick och hyrde en och köpte mat på Sibylla åt honom
för han var väldigt hungrig som vanligt :P Vi hann inte se hela filmen för han ville sova :S hehe men vi ska se klart den idag och så måste jag städa idag :( men att städa äre värt om man får en flaska vodka :D :P
Sen blire väl lite öl och så ikväll och tv-spel på det ;) nice!
Imorgon ska jag åka till marcus på landet :P:P ska väll sola lite vid hjälmaren då ;D
puss och kram från becczon!


Bio kväll med Janet Janet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0