ändringar

idag vare burrigt kallt :P Drog till jobbar och fick direkt press på mig :S Satt och ringde och så sedan började det att snöa :D mycket fin snö :) synd bara att det inte var tillräckligt eller att de kommer ligga kvar :S:( Sålde ganska bra idag men inte tillräckligt så jag kanske måste börja skära ner på timmar:S aja inte det värsta i världen men alla pengar är ju bra! fick åka med snälla linda till stan idag igen :) plus att mitt lag vann fika tills på fredag :D är nice! :) kom hem och har sett på tv och lagat spagetti med köttfärssås gott vare :) mätt som bara den nu. Sparade också såklart till lunchlådan imorgon :P Fan jul snart :S:S shit shit shit :S undra hur många julklappar man måste köpa :S och vilka som ska byta med mig ? vet inte ens. lön snart iaf :) synd att pappa är så mkt borta just nu :( vi ska ju baka lussebullar och sånt julmys när han är hemma. tack och lov iaf att marcus kommer hit imorgon :)<3 kääärlek <3 längtar som bara den till helgen nu kommer bli så nice! Ne sova nu fan jag e göör trött. Puss&Kraaam Godnatti ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0