gårdagens halloween mys :)<3

Efter jobbet igår häntade mamma mig och oscar fick också åka med fast gömd under massa saker :P haha såg jätte roligt ut :P Skyndade mig sedan ut för att köpa mat och gick hem och slängde i mig det :P gott med pasta alfredo :P:) hehe mums. Klädde sedan ut mig i min gamla balklänning från nian med krona och allt :P haha och sminkade mig läskigt :P Jennifer hämtade upp mig och vi åka ut till ylva i mörkret :S
Väl framme fick vi god bål och så sminkade jag,janet och linda. Våran sminkdocka var jennifer:P hehe vart as läskigt och coolt ! Svart och vitt :) Kollade sedan en stund på idol och snackade med massa folk :) Det blev också spökvandring och vi gick in i ett läskigt hus :S Vart inte så skrämd dock så d va lungt :P hehe Gick sedan tillbaka till ylva och såg på the fog och åt kladdkaka :) När jag och jennifer skulle åka hem skrämde vi upp varanda haha:P Ja ba tänk om det blir dimma nu :S hehe Vi kom hem iaf efter en stunds bilfärd :P Kul  att prata om umgås med jennifer :)
Ne nu kan jag inte sitta här längre, jag måste fan städa innan farsan kommer hem :S annars blire skäll :P Får se om jag nog ska va me Janet ikväll :D se på massa skräckfilmer:S:P hehehe
Marcus kommer hem idag <3 Ska nog va med han imorgon :D <3
äääälskar halloweeen ! Ha en kuslig helg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0