hemma och imorgon ska jag jobba :(

Vilken underbar helg det har varit <3 åkte till marcus igår och vi hade det mysit och åt smörgåstårta och spelade risk och det gick sämst så då spelade vi sänka skepp och då vann jag :P även fast marcus hade handikapp och såg på film <3 Vaknade sedan tidigt imorse precis innan alla kom in i rummet och började sjunga för marcus. Han fick jätte fina byxor och ett fint skärp :) Sedan så gick vi upp och spelade risk hela tiden och det gick sämst! :( Sedan började det att snöa för en stund :) Tog sedan en dusch för att göra oss fräscha innan gästerna kom. Åt god middag och hade det trevligt, väntade sedan på pappa som skulle hämta mig och då hann jag nästan snygga till en teckning och så hann jag såklart restas med lilla bitch ;P haha. Pappa kom sedan och hämtade mig och så fikade vi och sedan åkte vi hem så att jag hann handla mat inför veckan, blev såklart nudlar,ägg och pasta! ;D haha jag är ingen mästerkock iaf inte kl 21.30 på kvällen. Nu ska jag gå och sova, har mycket att fixa imorgon ;P Du får veta mer då kanske ;P Om du är en vän till mig hör av dig snart :D jag har goooda nyheter ;) <3 
 Nästa helg kommer att bli bäst! :D vara med älsklingen hela helgen <3 + en massa andra godingar ;D <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

klart jag kommer på lördag! =)

2008-11-17 @ 02:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0