idol förvandlas till ett ännu större skämt ? fjortisarnas favorit föralltid kvar.

Börjat att bli trött nu när förra fredagen lars och robin e stod emot varanda fast det var helt klart att om man faktiskt hör bra så borde robin b och johan stått där istället. Men det är ju klart att minst 70% av folket som faktiskt röstaR i denna skit tävling är fjortisar som tycker om robin b och johan fast de inte lyssnar så mycket på sången dock för att de är helt upptagna med att titta på dem,ta kor och skrika. Även denna gång vare iaf helt klart att johan palm hade fått åka hem om inte hans små söta fjortisar hade spendat ett flertal kronor på att rösta på han som person och inte på hans röst. Robin e förtjänade inte att åka hem denna gång men jag tror själv att han förstår varför, fjortisar gillar inte lite äldre rock killar och med lite äldre menar jag någon som är över 18 åtminstoende. Aja så länge inte kevin blir utröstad så äre väl lugnt, han om någon är den enda som förtjänar att vinna. Skulle dock inte velat se han i idol eftersom det är som ett skämt. Fame factory var bättre tycker jag iaf.
Vem rycker nästa helg då ? Inte johan palm iaf så länge fjortisarna har pengar på sin mobil.

Nu ska jag väl gå och sova snart. Ska åka buss ut i skogen imorgon :P Träffa min älskling som jag har sjungit för i telefon idag. Tror han blev döv ;P haha ingen skulle rösta på mig i idol minsann även fast jag har as dålig röst ! :S ;P hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0