jag känner mig säääämst

Började ju dagen så bra med en skön promenad med söta zenon och janet <3 allt flöt på och bra på tvn och allt tills jag skulle till jobbet. Men när jag kom dit vart det en enorm humörsänkning allt eftersom minuter sakta drog iväg. Gick inte alls bra på jobbet idag jag kände mig som världens amatör på det jag gör :S:( Hoppas,hoppas verkligen det går bättre imorgon! Pratade sedan en stund med ylva när jag kom hem :) hoppas att hon kan komma på lördag :) Vart sedan sur igen för alla sopor som luktade så illa, matrester och skit :( morr! Imorgon blire bara att städa iordning innan jag ska till jobbet, så äre ju lunchpromenaden med zenon också förstårs :D:P Längtar redan tills på torsdag då älsklingen kommer hit <3 Kan inte nån söt rar människa bara skriva något possitivt om mig ? Skulle uppskattas enormt nu när man är ensam och deppig. Ha det bra! Puss&Kram <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Becca Bager, du är en kanon kompis som alltid ställer upp när man behöver dig. Jag hoppas att du vet att jag finns här för dig. Du är underbar och jag tycker väldigt mycket om dig! Hoppas det går bättre imorgon på jobbet. Ha en toppenvecka så ses vi på lördag! Puss & kram

2008-11-18 @ 00:03:56
Postat av: Johanna

Becca, du är inte sämst! Du är skön och härlig och man blir glad av att se dig skratta.. Så sluta deppa och var glad för min skull.. Du kan alltid ringa på kvällarna om du har tråkigt, det hoppas jag att du vet..

ska försöka dyka upp i helgen så då får vi ha super skoj :) Ha det bäst mitt lilla flum så ses vi på lördag :P

Puss <3

2008-11-19 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0