Janet <3

Vi myste framför min tv igår :):P Mycket zappande mellan alla filmer :P Skräck och våld överallt :P hehe
Skönt att sitta och prata om allt möjligtockså. Ylva jag tänker på dig <3 Lämna Uppsala och bo hos oss <3
Har börjat sluta bry mig om mycket nu så det blir någon slags förlust ? Ne det tror jag inte. Kanske. Har så mycket iaf nu så, kul med många nya vänner på jobbet och de gamla som man fortfarande har kvar för det känns bra :)<3
Vet inte riktigt dock vad marcus sysslar med men det är en annan femma. om han inte vill åka hit för att vi flyttar massa grejjer idag så måste hanj u inte d. Herregud, mamma och syrran flyttar idag :S
Och kvar blir jag och pappa ibland.  Blir skönt att allt liv tar slut. Kan det kanske bli lite lugnt och skönt här hemma.
Skit Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0