klickar runt för att förutspå framtiden

ursch börjar bli smått nervös, idag är det den 14nov och om mindre än en månad kommer svaret ut om vilka som kom in på universitetet till våren i urval 1, inte helt kört om jag inte kommer in i den första gruppen men efter ytligare en månad kommer svaret om urval 2 och kommer jag inte in då såtr hela min framtid på spel :S då kommer inte mina resultat aldrig vara bra nog och då kommer jag inte kunna läsa till det jag vill bli. Utan jag blir en medelmåtta av den jag vill vara. Kommer jag inte in till januari då drar jag, bara drar utomlands och stannar där länge och jobba. Då vet jag inte vem jag vill bli i framtiden. Snälla låt mig bli antagen till sjuksköterskeprogrammet tills i januari!
Hur fasen ska man kunna sova inatt då ? Bussen går kl 11.46 imorgon.
Helgen har precis börjat ochjag grämmer redan inför måndagen och tillbaka till jobbet :/
Önskar att jag kunde leva på att blogga, det skulle vara enkelt. Samtidigt inte tillräckligt tillfredsställande för mig, Nej jag ska lätt bli sjuksköterska helst ambulans dessutom.
Godnatt sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0