oj va länge jag har varit ifrån bloggen :( både bra och illa :P

haha ska försöka komma ihåg hela helgen nurå ;P
Fredags: Efter jobbet kom mamma och zenon och älsklingen och hämtade upp mig :)<3 så glad jag blev då <3 Åkte hem till mamma där vi blev bjudna på kyckling taccos med champange ;) mums <3 Efter maten såg vi på idol och käkade snacks och så :) men jag var sååå grymt trött och marcus tjatade ut mig på en promenad så vi gick en stund sedan gick vi tillbaka och gick och la oss. Hade tänkt ha filmkväll men var sååå trött!

Lördag morgon åkte jag och marcus hem till lägenheten och jag sov några timmar till ;) Medans marcus höll på med sin dator som vanligt ni vet ;P haha gick sedan upp och städade och planerade hela dagen inför festen :P Vid 18.00 kom fredrik,ylva,janet och ylvas kompis och käkade mat med oss. jag gjorde hamburgare med bröd och goooda pommes ;D mums!

Medans vi väntade på att fler skulle komma pratade vi och spela kort :) jag,emelie och janet spelade poker :) Sedan kom det fler folk. laituri och hennes vän kom :) och hannis,jennifer o alex :) och linda med hennes pojkvän och vän. ringde även in oscar :) och så kom jocke sedan kom söderling med hans två polare och sedan ännu fler killar och tjejer :S hehe oj oj oj :P Vart as kul fest iaf :D hände lite allt möjligt och jag var väll inte med på alla hörn :P hehe dragen va nog i stort sett alla :P haha kl var väll runt 3 när alla på festen gått. då blev det bara jag,älsklingen,oscar och jocke :P jag,jocke o oscar spelade tv spel sedan plockade jag undan massa burkar o flaskor. gick och la mig 05.00 bakis är bara en grej man va igår :P haha

Käkade pizza med marcus och jocke för att fira att jag hade fått lönespec så jag fick reda på lönen jag får inatt :D nice! Hyrde även film och hade det nice. Sedan drog marcus och jocke och jag blev kvar med massa tv tittade :P

Idag har jag jobbat på och det har gått jätte bra :D fick en ny coach idag också :) blev en nice grupp
imorgon äre en ny dag :D en bra dag :D hoppas jag ;)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0