Skit morgon tills jag satte mig vid datorn :P

Ja jag har fått bärt ut mängen med äckliga matrester och har fortfarande disk och skit kvar :( Tuur att jag satte mig här för då fick jag reda på att laituri ska på intervju på min arbetsplats imorgon :) kul om hon kunde jobba där, mycket skönare med en riktigt bra vän som har varit det länge finns där och peppar en :) Bjöd och in kleber och göransson på lördag :D hoppas att de kommer :) Såg också i mitt förra inlägg att söta goa jennifer hade skrivit fina saker :) värmer mycket nu speciellt när det är pissigt väder och man är helt själv. Idag ska det fan gå mycket bättre på jobbet! Ska bara gå ut med vovven först i det här ruskiga skit vädret och så ska jag diska och snygga till här hemma och sedan snygga till mig själv osv. Sedan blire bussen till jobbet, och nu är man inte glad över att paraplyet mitt fortfarande är hos hannis :S:( hoppas det slutar att regna tills jag behöver gå en bit till jobbet :(
Jaaaa idag äre tisdag och snart äre onsdag och torsdag så det känns mycket bättre :) Ett stort tack till Linda för att hon skjutsade hem mig igår ifrån jobbet :) uppskattas, får gärna gö det ikväll också ;P<3
Ne nu måste jag nog tyvär gå å ta tag i allting. suck.
Hoppas timmarna rullar förbi idag :P fort :P

Puss&Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0