snälla låt han inte ha det !

Jennifer var nyss tvungen att gå för hon skulle till donkan för att få en grej :P Ringde också nyss till älsklingen som sa att han var tvungen att åka till vårdcentralen idag :S För de tror att emil och erik har fått streptococker och då kanske även marcus har fått det :(:(:( Hoppas inte det ! Vill inte att älsklingen ska va sjuk ! Om han inte är sjuk så kommer han hit på tordag :)<3 saknar han så mkt ! Inatt ska jag sova i mamma och syrrans lägenhet för mamma bad mig om det, så jag måste snart packa ihop lite saker och så. Allt för att gö mamma glad. Vill ju egentligen bara va här, det här är ju mitt hem men eftersom mamma bad mig så gör jag de för hennes skull.
Imorgon blire att gå ut med arbetspolarna :D kul som fan ! <3 Gillar mitt jobb och vill inte bli av med alla kamrater.
Ska snart käka en gorby's till lunch :)
Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0