speciell fredag

sov hos mamma och syrran i torsdags och gick upp tidigt igår för att åka tillbaka till min lägenhet. Bra förmiddag hämtade ut mina nya kläder och åt lunch med janet och dog i sängen :P Blev dock sedan att må skit dåligt :S weird ! Spydde som en jävla gris fastän jag egentligen inte mådde så illla :S konstigt vare. Stackars marcus och pappa :( Skulle ju gå på bio tillsammans och se på bond men jag orkade verkligen inte. Marcus och jag kollade på idol istället och tog de lugnt och så. Idag har jag inte käkat ännu måste dock prova snart asså, hungrar ihjäl. Fest idag hos älsklingen som nyss åkte hem för att va hemma en stund innan. Jag åker dit med hannis och fredrik lite senare :)
Pappa är så snäll som fixar allt åt mig när jag inte har ork <3
Hoppas jag kommer kunna äta och dricka ikväll utan problem.
Hoppas att alla jag känner har en bra helg <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stackars Becca! =( Hoppas du blir bättre till ikväll och att ni får det kanonkul! =) Kramar

2008-11-08 @ 15:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0