Vilken natt ! ;D

fasiken vilken kul dag det var i går ! :) Fick massa presenter och priser på jobbet :) vann mycket för jag sålde mycket :D Fyfaaan va nice ! :) Jätte glad ! Det enda som va lite jobbigt var att jag gjorde illa knäet men det är bara en liten grej liksom :P Team Carro :D Vi ägde ! Jag ägde! Snälla mamma och syrran hämtade upp mig,carro och oscar efteråt <3 körde oss till restaurangen :) Karisma, god mat som fan där ! <3 Tack alla på c+ <3
Gick sedan till pitchers och drack och snacka :) Avslutade kvällen på björnstugen med att nästan hela gänget stod och shaka på dansgolvet ;D haha fyfaaan va kul !
Hel lyckad kväll ! Men till slut orkade ingen gå på efterfest ;P haha fattar varför ! Somnade kl 03.00 och gick upp 09.00 ! Skit trött idag ! Känner också att knäet är elakt ;P haha
Grattis också till syster min som är grym på fotboll och stod med i tidningen igår <3

Idag ska jag bara överleva och helst sälja något iaf ;P hehehe
Sova hos mamma ikväll kanske också :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0