du elake onsdag

något fattades verkligen igår, vet inte vad men det gick mycket dåligt. Idag äre sista arbetsdagen för denna vecka, skönt med haaaalloooween helg ;P hehehe, mohahahaha. Pappa ringer snart för att ge mig info så jag kan shoppa :) Måste äta något också och kanske inhandla lunch. Jag är så trööött! Men bara att bita ihop den sista dagen. Älskling jag saknar dig ! <3 Hoppas du får det kul i Tyskland men du skulle få det mycket roligare om jag va me ;);D hehe <3 snart flyttar mamma och syrran :S blir själv :( måste nog hyra in någon som sällskap :P haha kan betala janet några kronor för att vara här ofta ;D hehe <3 Idag äre massa hockey! Kom igen nu FBK annars jävlar! Måste ju ta ikapp nu asså.

Puss hej från eran becczon tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0