Festen och därefter

vilken fest det blev, alldeles för mkt dricka.
Det roliga var att när jag kom hem hade jag dricka kvar haha, fick lite av alla möjliga så jag klarade mig.
Det var synd att ylva inte kunde stanna så länge :( Jag och Janet hade iaf as kul! Åh min älskling var sååå söt <3 Va kul att umgås med alex och jeppe också och dansa med jennifer och spela ölspel med mattsson,anton o grabbarna :P hehe sååå kul! Det roligaste var dock Hannis som var så snäll mot mig så varje gång jag var tvungen att dricka drack hon med mig som tröst :P hehe så gör man mot sina vänner :):P Jag vet dock idag inte helt fullt ut hur spelet gick till :P när alla sa att jag va tvungen att dricka så gjorde jag d iaf;P haha. Helt plötsligt fick grabbarna för sig att de skulle till stan och jag och janet som var så nyktra :P haha vi skulle me! Lämnade dock knappt hallen på grund av att jag as garva :P Du är bäst janet ! I know you love me ;) Det konstiga dock är att jag ville stanna men samtidigt åka :P haha jag fatta ingenting. Bussfärden va skoj också, har nog inte haft så där roligt på länge! När vi var i stan tänkte vi gå på krogen men det gick inte så bra så vi gick till grillcorner ;P haha Köpte pizza och gick hem till mig. Åt och nattade janet i mitt vardagsrum. Gick och la mig med älskligen i mitt rum men sova fick jag inte. söndagen var bakis för de flesta tror jag, jesuuus! tog d lugnt med raringen hela dagen. Såg på filmer och så. Idag ska jag jobba igen. Jobbigt att jag blivit så förskyld men det ska bli kul ändå :) make some money ;)
På återseende ! xoxo becczon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0