Grattis gumman!

Idag äre den 2okt 2008 vilket innebär att Jennifer fyller 19år :) Grattis! Ska ringa den lite senare ;) Det har också gått 37månader sedan jag och älsklingen blev tillsammans <3 Tänk va tiden går fort! Jag ska snart gå och försöka hitta en liten kastrull att koka ägg med men det verkar omöjligt nu när mamma packar ner allt hon vill ta :/ surt!
Jag och pappa måste väl köpa nya kastruller :S Sitter här nu och söker lite jobb och hoppas på att få något svar nån jädra gång.
Annars idag ska det städas och tvättas och gå ut med hunden :( piss tråkig dag! Imorgon blire dock lite roligare :) Ska boka biobiljetter idag också kom jag nu på :P
Ha en bra höstdag! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ska dina föräldrar flytta isär? =/

2008-10-02 @ 20:00:53
URL: http://maartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0