Hon visste....

hehe janet måste ha känt på sig att jag hade bakat idag :P Hon kom nämligen över sedan för att ge mig godis som hon gjort :) snällt av henne :) Vart min dag mkt bättre :D Vi fikade det jag hade bakat med kaffe :P Gör aldrig kaffe ju :P hehe. Hon var dock tvungen att gå hem sedan och fixa grejjer. Nu vet jag inte vad jag ska göra tills bussen går. Tror jag ska ringa min raring <3 Något jag verkligen behöver just nu är nya kläder!!! Pappas lön var försenad så jag har inte kunnat shoppa än :S Behöver massor! Halloween grejjer och kläder och sånt behöver inhandlas. Vet inte ens när pappa kommer hem :S kanske var tvungen att åka till norge innan han skulle kunna åka hem, vilket innebär 2byggen innan han e hemma :( Och mamma och syrran som ska flytta på söndag. Kommer bli tomt här hemma. Skulle vilja att någon flytta in hos mig :)<3
Ha en bra vecka! Början är viktig :P puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0