Jaaaag viiiill inte !!!!!!!

Bajs och och fan och massa andra fula ord!
Har varit med janet idag och svullat och kollat på filmer och mysat <3 men sen hon gick hem har jag börjat må piss! Jag sitter och svettas som en gris och mår helt groggy, ursch! Varför ska jag bli straffad just nu? varför varför varför!!!!!! Var ju sååå glad igår och ska på intervju imorgon och jag som ska bara ha ett jobb !!! Måste nu vila och imorgon äre bara att bita ihop.. fast jag e bra förbannad på han där uppe om han finns! morr! Jag som fan aldrig blir sjuk och då menar jag aldrig ! Minus poäng asså till den som bestämmer ! Igår vare plus genom i stort sett hela dagen men just nu äre minus! Tur att jennifer tittar förbi senare och joinar mig vid tvn med ugly betty och the housewifes.. :) Måste nu bara fokusera på att bli bra igen!
Ha det bra alla andra önskar febriga becczon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0