jag är fan trött på det

ne nu jävlar börjar jag bli trött på alla som tycker att de är så jävla mkt bättre än mig och allt jag tar mig an och gör duger inte! Varför tror alla också att jag försöka följa nåns fotspår det försöker jag tamme fan inte ! Jag skapar min egna väg och ingen annan än jag får gå på den ! Becczons väg är bara till för becczon, ni andra behöver inte ens vara i närheten av den om ni inte vill och speciellt inte om jag inte tillåter det! Sluta bry er så jädra mkt och sluta låtsas att ni inte bryr er också så jädra lågt, vill man vara min vän måste man ligga där mitt emellan. Sluta dömma mig. Finns bara en av mig men många verkar inte fatta det. Shiit asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0