Jag ser det snööar ! :O

Jag förstod det asså, när jag gick till jobbet idag tänkte jag fasiken det kan ju bli snö idag. Det blev det också ! Mycket snö! Stooora flingor och mycket kyligt ute. På jobbet har det varit trevligt, gick mkt bra idag :) Va glad och så :) Fick åka med Linda,Oscar och Jonathan in till stan också för Linda va snäll och köra oss :D Höll Oscar sällskap tills hans buss skulle gå, satt på donkan och prata om filmer och hundar och allt möjligt :P Hehe
Fick sedan gå hem i snövädret :S brr !
Kom hem och har ätit god mat :) Sitter och kollar på fringe :) Laituri ringde nyss :D Synd bara att jag inte kan följa med henne ut på krogen imorgon :( Har inga pengar och så ska jag ju på halloween fest med jennifer och janet och alla möjliga :) Kul att umgås med vänner :) Får se hur man ska klä ut sig. Det första jag ska gö imorrn dock är ju att jobba igen från 12-19 men helt värt alla extra pengar inför jul och så :D
Idag åkte Marcus till Tyskland så får se om han får en bra resa sen :P
Ingen resa kan dock vara perfekt utan MOI ;) haha
Ska se klart fringe och sedan duscha och soooooova! Trötter är jag idag, glader och trötter :P
Lääääängtar efter nästa vecka! <3 Träffa marcus och gå ut på restaurang med arbetskamraterna :D guuuld! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0