love

Igår vart jag jävligt hungrig av allt väntande, herrn kom ju aldrig !
Älsklingen kom sedan men då hade jag redan ätit, synd för han hade tänkt bjuda mig på efesos jädra skit!
Fick en parfym av honom iaf heter believe och det är väll precis vad jag måste göra. tro.
Hyrde film på kvällen för ingen bra film gick på bio. Dumpad ,är precis vad jag inte vill bli.
Idag har jag och janet försökt hitta jobb på jobbmässan men istället för jobb hittade jag ca 25pers som jag kände :S lite fel blev det :P Sökte iaf till vm media och någon aloe vera grej :P
Gick därifrån sedan och köpte hårfärg till janet :) Köpte lunch på rosalis också alltid samma vanliga goda alfredo :) mums! Vi har också skrivit in oss på massa grejjer och kollat efter jobb.
På återseende kram från snart flagande becczon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0