målmedveten

Idaaag vet jag exact jag vad jag vill och ska göra ! Just nu kokar jag ägg till frukost och sitter och skriver i bloggen. Ska sedan kolla på något one tree hill avsnitt och sedan gå ut med mamma och fylla på mitt busskort. Sedan gå hem igen och äta lunch och plugga lite inför högskoleprovet som är på lördag, vill gärna få bättre resultat den här gången så att jag får läsa till sjuksköterska i vår. Jag känner mig peppad inför det! Ska även jobba idag och det känner jag mig också peppad inför ! Idag ska det gå bra och jag ska åka hem lika glad som jag var igår :) men innan jag åker ska jag nog träffa jennifer och hannis en stund :) måste ha tillbaka till paraply :P hehe ne nu äre dax att äta äggen och se på one tree hill så puss på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0