Min helg slår mångas med hästlängder!

Fyfaaan vilken bra helg! Jag och mamma åkte och handlade och klart man inhandla kanelbullar inför lördagen! Hade världens tur också för vi kom precis hem innan marcus kom till mig :) men han behövde verkligen en dusch efter hans hårda dag i äckliga regnet som fortfarande håller på!, morr! IDet blev det lite ändrade planer på kvällen tillsammans med älsklingen, det var fullt på efesos så vi käkade god och romantisk middag på hellas istället det är ju samma sorts mat och samma pris så det var lika bra :) Vi gick inte på bio sen för marcus tyckte inte det fanns nån film värt att se så vi hyrde en istället och kollade först på idol och sedan på vilken walk hard tillsammans med mamma,pappa,fredrik och hannis. Filmen var väll inte jätte bra med det funkade väll. Sedan hade jag och älsklingen en mysig natt tillsammans <3 På morgonen blev vi väckta tidigt och åkte med mamma,fagge och syrran till vingåker för att kolla på kläder och inredningsgrejjer och allt möjligt. Hittade jätte fina skor om ringde pappa o han sa att jag fick köpa dem och då sa min lilla gullunge <3 att han tänkt köpa dem åt mig ju, aaaw <3 världens bästa <3 men jag köpte dem aldrig ändå det var surt för det fanns bara de som stod framme kvar o de var sönderprovade. Åkte sedan hemmåt och lämnade av älsklingen på vägen, jag vart ledsen ju för jag ville va mer med honom <3
Åkte sedan till marieberg och kollade på allt möjligt från lampor till hundmat till kläder och sängar, vi var överallt hela dagen. Trött och hungrig drog vi en donkan och träffade på shad :D Var hemma vid 4 och slappade och åt kanelbullar :) mums! och så gjorde iordning mig för en kväll ute med göransson och kleber :) Syrran hjälpte mig mkt det var snällt!
Drog till stationen och hämtade upp brudarna och gick sedan till satin och handla mkt på halva priset! Pratade och hade as kul och sedan kom malin s också och vi dansa och hade jävligt kul! Kul att vara med gamla polare faktiskt! :) Ska nog på tjejmiddag med dem nästa helg :D
Vi gick sedan till grillcorner som min tradition efter krogen ;D Åt mat hemma här hos mig sedan gick de vidare på efterfest men becczon gav upp och tog en dusch och drack mineralvatten gott! Gick sedan och sov som en stock! Gick upp vid typ 12 :P Har hjälpt till lite hemma idag och gått ut med pappa och fick välja vilka skor jag ville :) nya fina skor har jag nu inför vintern :) Sitter nu och chillar med en kall cola och lite ostbågar nam nam! Kan ni ju alla konstatera att min helg var grym!!!! Tack älskling,syrran,göransson,malin s,kleber och pappa och mamma för en underbar helg! Älskar er <3




Kommentarer
Postat av: vicky

ja vill oxå va bruuunn :)

2008-10-06 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0